Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
23.08.2017 12:03 - МОЯТА КРАТКА ИСТОРИЯ
Автор: yuliya1 Категория: Бизнес   
Прочетен: 15570 Коментари: 0 Гласове:
3

Последна промяна: 08.10.2017 17:33

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
          Здравейте, казвам се Юлия и живея в Хасково! Имам две големи деца и две прекрасни внучета! Работила съм като технически секретар в окръжна болница и си обичах работата! Мечтата ми беше да пътувам и да видя широкия свят! Попътувах но ми се иска много повече и ще го постигна! Била съм на 4 континента, видях Париж, Москва, Ню Йорк и още 4 щата в Америка, бях в Азия в Узбекистан, видях и Африка Алжир и Мароко и други интересни места! Предстои ми още много, мечтите ми са безкрайни!
  image
           От години не работя и хобито ми е да сърфирам в интернет и да научавам нови неща! Завършила съм икономически техникум, нямам висше образование, което не ми пречи да се обучавам всеки ден, дори да обучавам хора! Години наред кликах в сайтове, инвестирах в други, разработвах трети и в крайна сметка загубих и време и пари но човек се учи докато е жив, опита е най-ценното, което спечелих през годините!
 Не се отказах  и все опитвах и опитвах какви ли не бизнеси, имала съм дори и стандартен бизнес както си му е реда магазини, склад на едро, цех .......дори не искам да си спомням за това! Наемане на помещения, персонал, купуване на машини и консумативи, заплати, ток, вода, смет, данъци абе каквото се сетите и още отгоре! Плащане, плащане и като теглиш чертата се чудиш какво става, така беше или е още в нашия роден бизнес! Да не говорим за всички видове проверяващи, те нямаха край, какви ли не видове данъчни проверки, пожарни проверки, санитарни проверки, все от някъде те дебне проверяващ! Казах СТИГА на това и затворих всичко, отдадох се на интернет и съм безкрайно доволна! Не ходя на работа, нямам шеф, нямам работно време и мрънкащи колеги, но пък имам цялото време на света, не ставам да тичам на работа, не че не работя, напротив може би работя повече от всички останали но спокойно и когато, и където си поискам! Малко дълго стана предишното изречение но пък всичко е вярно! 
             Преди време се случваше да ми предложат да работя в продуктова компания, отказвах дори да чуя предложението!
 Казвах, „о не е за мен, да ходя да разнасям разни кремчета и парфюмчета, в никакъв случай, не ме занимавайте с това“ Но какво се оказа след като минаха няколко години, попаднах на продуктов бизнес но с онлайн дигитални продукти и тъй като мен ме влече тази тема и ми е интересна исе впуснах в приключението мрежов маркетинг, МЛМ, или Network Marketing, все едно и също! Така ми хареса тази работа, че започнах собствено проучване да търся ПРОДУКТОВА КОМПАНИЯ, защото това не е проста работа, трябваше да отговарят на някои КРИТЕРИИ важни за мен и като цяло за този бизнес! И открих най-доброто за мен решение! Това е немска продуктова компания, с невероятни продукти, единствения признат с най-добро качество и висок процент АЛОЕ ВЕРА, единствената компания със звездна концепция-работим с Брус Уилис, Кароина Куркува, Гуидо Мария Кречмер и други! А маркетинг плана и автомобилната концепция са просто УАУ! Има продукти за всеки, за лична хигиена, за здраве, козметика и парфюми и за най-прекрасните същества децата! Пристрастих се много бързо!
              Мога още много да разказвам но мисля да спирам, че се увлякох!
 Ако искате да поговорим лично, моля пишете ми, ще се радвам! Моят скайп ► yuliya.gogova1






Гласувай:
3


Вълнообразно


Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: yuliya1
Категория: Бизнес
Прочетен: 55477
Постинги: 12
Коментари: 14
Гласове: 34
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031